Ms. Okänd

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Familj och nära?

Av msunknown - 8 juli 2013 02:12

Länge sedan jag skrev, men mitt hjärta brister och jag måste få ut lite tankar innan jag försöker somna. Är det inte våra närmsta och käraste som ska trösta oss när vi är ledsna? Istället för att vara de som trycker ned en och får tårarna att falla? Jag hatar att jag är fast med den familjen som jag föddes i, jag säger nu att jag hatar min pappa men ändå så åker jag hem till honom varannan vecka, varför egentligen när jag ändå bara blir ledsen? Jag vill bara skrika men klockan är för mycket och imorgon vill jag inte riskera att nån hör...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av msunknown - 13 februari 2014 21:54

Efter många sömnlösa nätter de senaste åren är jag förvånad över att så pass få har märkt hur fel allting är inom mig, ingen har sett någonting egentligen. Jag får väl vara stolt över den egenskapen, att jag har en mask på som döljer allt inom mig. E...

Av msunknown - 12 februari 2014 15:13

Min mamma har cancer. Vi står i köket och bråkar, tjafsar om något oväsentligt egentligen. Något jag sa. Något om att jag tyckte att hon var borta mycket. Min mamma tog det som kritik och är lite känslig för sådant men jag menade det inte som kritik,...

Av msunknown - 10 december 2013 00:08

Känslan när man sitter på rummet och försöker gråta tyst medan man viskar i telefonen för att mamma inte ska höra att man pratar med pappa. Hur kommer det sig att jag gräver ner mig så djupt i ett hål av problem? Mammas man hör mig när han sit...

Av msunknown - 6 september 2013 21:30

Nu skriver jag igen, min mamma säger att jag bör skriva ned mina minnen och det som jag är med om. Länge har jag tvekat, eftersom jag måste återuppleva de känslor som jag en gång grävt ned. De hemska känslorna som gör att det mörknar framför ögonen m...

Av msunknown - 8 juli 2013 19:51

Hela världen svajar och ögonen är röda, jag snörvlar för att det inte ska rinna ut något ur näsan. Vad har hänt? Hur kan han vara så elak. Jag har precis puttat ut honom ur rummet och håller i nyckeln i dörren så att han inte ska kunna låsa upp från ...

Presentation

En blogg som ger insikt i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards